There was an error in this gadget

Wednesday, February 17, 2010

Cuti oh cuti....

Salam semua....
Hari nie kami sekeluarga buat hal masing2...bunyi macam tak peduli ajer ek?ekceli baru hari nie rehat kat rumah,mula2 balik kampung Pdg. Changkat,Ben's sis buat kenduri kesyukuran anak ke-4 beliau...Alif Akmal!...then ke Bota pulak.....Jenguk Cu Ma yang balik cuti....makin bergaya adik bongsu I seorg tue!Yang best dia belikan tudung Syria kat I...akak suka la!Sayang Cu Ma....Then Pak Din and family ajak gi Marina Cove,family Day Kuala Kangsar....best gak..Nana apo lai suke beno mandi swimming pool...siap tiru gaya kanak2 yang ramai kat situ....
Tapi tue la...cuti CNY tapi ramai Melayu...bagus juga cuti lama2 nie boleh rehatkan minda.....tenangkan jiwa tgk laut....pantai....burung..hutan....???
My Ben aper lagik...dgn hobinya memancing...tapi kesian port semua penuh malam tue...alih2 katanyer dok lepak kat Lumut je minum2 and juma kawan2 beliau kat Manjung tu!!
Tadi sempat lagi berFB...cari kawan2 lama.....seronok gak jumpa balik kawan2 lama dgn gambar kenangan dulu....Rindu sangat kat diorg...masing2 dah berkeluarga nie memang payah nak jumpa.....kalo nak terjumpa pun lagi payah....ha ha
Esok kembali ke sekolah...tak sabar nak jumpa anak murid I yg dah lama meninggalkan buku sekolah diorg!!!Harap2 esok mood I ok la esok.....tak larat nak maarah jer...sian anak orang!Bukan Marah...membebel jer sebenonyer!!!
ok la...takat nie jer utk bulan nie...nanti kita celoteh ek...bye..

No comments: